011 3225 7539 (Whatsapp Available)

JEMAIMA WHITENING PILLS

RM100.00

Suplemen lambat nmpak kesan? Sebotol baru nk nampak kesan? ishhh..macam xbest je macam rugi je..haha dengan JEMAIMA WHITENING PILLS, xperlu tggu smpai seminggu pn, 2-3 HARI dah nampak kesan.

Categories: ,

Product Description

JEMAIMA WHITENING PILLS adalah supplement yg berfungsi mencantikkan kulit kita dpd dalaman, mencerahkan kulit, menjadikannya lebih gebu dan anjal, bebas minyak serta bebas jeragat. Ia sangat berkesan seawal 5 hari kerana formulasinya menggunakan manfaat sisik ikan merah sebagai bahan utama.

JEMAIMA WHITENING PILLS adalah antara produk BEST SELLER di market online sekarang. Ramai yg dah dengar tentang Jemaima whitening pills ni tapi tak ramai tau mcm mana nak ambik, apa kelebihan dia, siapa boleh ambil.

7 HARI JERAWAT HILANG!

JEMAIMA WHITENING PILLS telah menggunakan Collagen yang paling MAHAL & TERBAIK untuk memutihkan kulit. Ianya dari SISIK IKAN MERAH iaitu salah 1 collagen yg terbaik di DUNIA kerana dapat menghasilkan sel-sel baru dalam badan kita serta memberi kesan positif dari dalam & luar tubuh dengan cepat.

KHASIAT JEMAIMA WHITENING PILLS:

  • Mengurangkan kedut-kedut & garis halus
  • Agen semulajadi utk mencerah & memutihkan kulit
  • Membantu melindungi kulit dari sinaran UV
  • Sebagai antioksidan, anti radang, anti kanser & mampu mengawal masalah leukemia
  • Membantu mencegah penyakit alzheimer
  • Mengawal tekanan darah tinggi & penyakit diabetes
  • Bahan kandungan ikan merah sumber kolagen yg sangat elastik
  • 6000 kali lebih efisien dari vitamin c biasa

BAHAN KANDUNGAN JEMAIMA WHITENING PILLS:

  • Vitamin C
  • Collagen Sisik Ikan Merah
  • Astaxanthin

Kenapa Anda Perlu Memilih Jemaima Whitening Pills

  • Mengurangkan garis-garis halus dimuka dan kedutan
  • Berfungsi sebagai antioksidan pada kulit
  • Melembutkan & melicinkan kulit
  • Menghasilkan sel-sel kulit baru
  • Kulit menjadi lebih halus, putih merona
  • Mencerahkan & melembutkan kulit wajah
  • Membuatkan kulit lebih kenyal dan gebu
  • Kuku dan rambut lebih kuat, tak mudah patah atau gugur
  • Mengatasi masalah kulit kering, berminyak dan kusam
  • Mengaktifkan kolagen yg menjadikan kulit anjal seperti kulit baby
  • Mengurangkan kemerahan yg diakibatkan oleh radang @ kulit sensitive
  • Mencegah & menghilangkan blackhead, whitehead dan bekas jerawat
  • Memudarkan tanda penuaan pada kulit dan mengecilkan pori-pori
  • Kulit kering / pecah-pecah kembali sembuh dan semakin halus
  • Menyekatakan tona kulit, mencerah dan membuatkan kulit bersinar
  • Bibir & sekitar puting yg hitam menjadi merah pinkish kerana pigmen gelap makin berkurang
  • Memutihkan ketiak hitam, siku, flex dan noda serta celah lipatan lain yang hitam tanpa pengelupasan
  • Mencegah muka dari naik jerawat & mempercepatkan proses penyembuhan jerawat

*review sendiri JEMAIMA WHITENING PILLS(sy telan 2 bji sblum tdur):

-Baru 2 hari pengambilan, kulit muka nampak sekata, xdak bintik2 halus

-Jerawat memang surut & xde nmpk potensi nk tumbuh, kulit muka nmpak licin =P

-Whitehead & blackhead kurang & muka nmpak moist aka gebuuuu jeeee

-Tp bila bngun pg, muka tetap brminyak,xde kurang..rambut tetap terus menerus gugur dgn lancarnya

-Tetap berpuas hati sbb kesan mmg cpt !

p/s review ni setelah 5 hari pengambilan, msih gigih utk tggu perubahan yg lain

Harga:

RM100 + POS SM RM6,50 / SS RM11

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “JEMAIMA WHITENING PILLS”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Free Divi WordPress Theme, Find new Free Android Games at dlandroid24.com